غیرت


دیشب تو یه جمع بحث کشیده شد به غیرت .
تا حلا نشده بود اینقدر بازو راحت تو جمعی در مورد این معقوله حرف بزنن.
خیلی از حرفا درست بود خیلی‌هاشم غلط.
ولی واقعا برام سوال شد که این چیه؟ لازم به ذکر است که در جمعمون آدم فرنگ رفته هم بود اونم کلی نظرات فمینیستی میداد ولی واقعا آخرش من نفهمیدم که چی.
واقعا شما فکر میکنین غیرت یعنی چی ؟ 

تکمیل :
من کاملا جدی دارم این سوالو میکنم اصلا هم شوخی ندارم. میخوام واقعا بدونم منشا این غیرت چیه؟ دلسوزیه یا حسودیه ؟ درست یا غلطه ؟ اصلا تو همه هست یا تو یه سری آدما هست ؟ اگه هستش چه رنگیه ؟ و....................
ممنون از اینکه جدی جواب میدین.

جریمه


دیروز در یک حرکت فوق‌العاده ناجوانمردانه ۳۰۰۰ تومان جریمه شدم.
فقط به خاطر روشن کردن یک نخ سیگار پشت فرمون !!!

ولی به تجربش می‌ارزید.هیچکس نمیتونه بفهمه آدمی که سر یه نخ سیگار جریمه شده چه حالی داره. حس جدیدی بود.