معرفی سایت

این سایتو از دست ندین که تمام عمرتون فنا میشه !!!!
یه مشت آدم اینکاره جمع شدن یجا که آدمو بکشن. میگین نه خودتون نیگا کنین.
www.art-dept.com



راستش دلم نمیاد از عکساش نذارم اینجا !

    

 

 

هنوز تو ایران اینجوری کار کردن جا نیوفتاده. فکر نکنم حالا حالا‌ها هم بشه.هیچ چاره‌ای هم نیست.دارم میمیرم واسه یدونه از اون بیلبوردای اونور آب.

به جان میکوشم تا یادگاریهایم را گم نکنم.
زیباییت در همه مکانهاست ٫ در همه زمانها.دیگر نه نامت را در نیایش‌هایم فریاد نمی کنم٫ نه سر آن دارم که بند بر پاهایت نهم .
تنها به خاطر تو ٫ زندگی میکنم.
بی سودای اینکه لایق این همه هستی یا نه. 

IE PRO 6


کاربران ویندوز XP و ۲۰۰۳ میتونند IE pre 6.05 build 0006 رو که به همراه ویندوز لانگهورن ارئه شده رو روی ویندوز خودشون نصب و تست کنن از نکات مهمش هم اضافه شدن PopUpBlocker v2.0 بهش هست

» دانلود : Internet Explorer pre 6.05 build 0006
» منبع : Update Blog از طریق Microsoft-beta