معرفی سایت

یک وب سایت در مورد مسائل مربوط به کودکان.
خوب کاری که اینا دارن انجام میدن حرف نداره ایشالا ۱ در دنیا و ۱۰۰۰ در آخرت اجرشو ببرن.
کار طراحی سایت هنوز تموم نشده ولی تا اینجا که نشون میده کار طراحی خوب و ساده ای داشته.ترکیب رنگها -  فونتها و قسمتهای گرافیکی سایت به خوبی کنار هم چیده اشده و رنگ سرمه ی پس زمینه هماهنگی خوبی با موضوع خود سایت داره . تقریبا تمام لینکهای سایت کارنمیکنه و توش خالیه.بهتر بود تا کامل شدن سایت اونو توی روت اصلی آپلود نمیکردن. موتور اصلی سایت هم که  ASP-Rider هستش که من هنوز ازش استفاده نکردم ولی به نظر بدی نمیاد . (این ASP-Rider یه موتور برای سایته که به وسیله نوید خادم با زبان ASP نوشته شده)  موتورهای قابل اطمینان تری هم وجود داره که میتونستن از اونا استفاده کنن.اینم یه تیکه از درباره ما این سایت :(وقتی اوایل زمستان ۱۳۸۰، خبر یک کودک‌آزاری به تیغ سانسور در مطرح‌ترین روزنامه اصلاح‌طلب حذف شد، این سئوال بیشتر برجسته شد که کجا قرار است حقوق آسیب‌پذیرترین قشر جامعه نزد افکار عمومی تبیین شود؟
وقتی به عنوان یک خبرنگار که سعی دارد وضعیت کودکان و مهمترین بخش آن یعنی حقوق آنها را در اخبار و گزارشاتش منعکس کند شاهد چنین جفایی باشی باید راه گریزی بیابی تا آنچه می‌دانی را بازگو کنی
.)
لینک سایت

نمایشگاه عکس

نمایشگاه عکسی تحت عنوان زمین ازآسمان در موزه تاریخ طبیعی لندن دائر است. در این نمایشگاه بیش از 150 عکس که تمام آنها ازبالا عکسبرداری شده اند، از "یان آرتوس برتران" عکاس شهیر فرانسوی در فضای آزاد به نمایش گذاشته است.
لینک از BBC
 

موتور جستجو

یاهو هم بالاخره کم آورد !!!!!!!
این صفحه جدید serch مال Yahoo هستش
که از نظر ظاهر و کارایی شدیدا مثل گوگل هستش
تو آمارایی که گرفتن گوگل رتبه خیلی بالایی تو موتورهای جستجو آورده.